Som la suma de quatre hospitals: el General, l'Infantil, el de la Dona i el de Traumatologia, Rehabilitació i Cremats. Ens trobem dins el Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus, un parc sanitari de referència internacional on l’assistència és una branca imprescindible.
Et detallem els serveis i les unitats que formen part de l'Hospital Vall d'Hebron i les principals malalties que tractem. També t'oferim recomanacions basades en allò que l’evidència científica ha demostrat eficaç per garantir el benestar i la qualitat de vida.
T'orientem des del primer contacte amb el centre perquè trobis tots els serveis i treguis el màxim partit possible de les nostres instal·lacions. Sigui quin sigui el motiu de la teva visita, t'expliquem com moure't dins de l'hospital.
Ja hi ha disponibles 62 nous llits d’UCI per a pacients amb COVID-19 que se sumen als 56 de l’actual UCI i a 10 llits de l’Hospital de Traumatologia, Rehabilitació i Cremats.
Vall d’Hebron habilitarà un total de 170 nous llits per a cures intensives (UCI) per tal d’augmentar la seva capacitat assistencial i atendre més pacients crítics afectats per COVID-19.
Actualment, als 56 llits que ja operaven a l’actual Unitat de Cures Intensives (UCI), inaugurada el 2018, Vall d’Hebron ha sumat 24 nous llits més a l’antiga UCI, a la cinquena planta de l’Hospital General, que s’ha posat de nou en servei. També s’han convertit 14 nous llits a la Unitat de Reanimació, a la quarta planta de l’hospital, i 10 llits més a la Unitat de Recuperació Pre i Post Anestèsica (URPA) de l’Hospital de Traumatologia, Rehabilitació i Cremats. A més, els 14 llits de la Unitat de Reanimació de l’Hospital de Traumatologia, Rehabilitació i Cremats estan destinats a pacients amb COVID-19. I 10 llits de l’UCI de l’Hospital de Traumatologia, Rehabilitació i Cremats ja estan dedicats a aquests pacients.
Es tracta d’un total de 72 llits addicionals que ja estan en funcionament per a pacients que pateixen COVID-19 i necessiten cures intensives. L’Hospital de Traumatologia, Rehabilitació i Cremats ha habilitat, a l’àrea de semicrítics, 7 nous llits per atendre pacients amb altres patologies, i també la UCI de Cremats, que atendrà altres patologies, a més del cremats.
Actualment, s’està treballant per habilitar 108 llits més d’UCI. La planta vuitena de l’Hospital General s’està condicionant perquè pugui encabir 10 nous llits per a pacients amb COVID-19 i la Unitat de Postoperatori de Cirurgia Cardíaca donarà cabuda a 8 nou llits. La zona de cremats semicrítics de l’Hospital de Traumatologia, Rehabilitació i Cremats permetrà sumar 10 nou llits d’UCI. I tota la cinquena planta de l’Hospital de Traumatologia, Rehabilitació i Cremats es reconvertirà en àrea per a l’atenció de pacients crítics amb COVID-19. Dins d’aquesta planta, es crearan 36 nous llits a l’Àrea de Simulació i 44 llits més a la resta de l’espai.
Selecciona el butlletí que vols rebre:
L'acceptació d'aquestes condicions, suposa que doneu el consentiment al tractament de les vostres dades personals per a la prestació dels serveis que sol·liciteu a través d'aquest portal i, si escau, per fer les gestions necessàries amb les administracions o entitats públiques que intervinguin en la tramitació, i la seva posterior incorporació en l'esmentat fitxer automatitzat. Podeu exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició adreçant-vos per escrit a web@vhebron.net, indicant clarament a l’assumpte "Exercici de dret LOPD". Responsable: Hospital Universitari Vall d'Hebron - Institut Català de la Salut. Finalitat: Gestionar el contacte de l'usuari Legitimació: Acceptació expresa de la política de privacitat. Drets: Accés, rectificació, supresió i portabilitat de les dades, limitació i oposició al seu tractament. Procedència: El propi interessat.