Estimulació cerebral profunda (ECP) en el tractament de la distonia

L’estimulació cerebral profunda (ECP) és un tractament eficaç per persones amb trastorn de moviment, com ara la distonia, el parkinson, les mioclònies, els tremolors o els tics. A l’Hospital Universitari Vall d’Hebron utilitzem aquest tractament en infants i adolescents amb distonies i altres trastorns del moviment.

Estimulacio Cerebral Profunda
Autoria: Vall d'Hebron
Data de creació: 27.09.2022, 09:27
Data de modificació: 02.12.2022, 09:56
Comparteix-lo

Subscriu-te als nostres butlletins i forma part de la vida del Campus

L’acceptació d’aquestes condicions, suposa que doneu el consentiment al tractament de les vostres dades personals per a la prestació dels serveis que sol·liciteu a través d’aquest portal i, si escau, per fer les gestions necessàries amb les administracions o entitats públiques que intervinguin en la tramitació. Podeu exercir els drets esmentats adreçant-vos per escrit a web@vallhebron.cat, indicant clarament a l’assumpte “Exercici de dret LOPD”.
Responsable: Hospital Universitari Vall d’Hebron (Institut Català de la Salut).
Finalitat: Subscripció al butlletí del Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus on rebrà notícies, activitat i informació d’interès.
Legitimació: Consentiment de l’interessat.
Cessió: Si escau, VHIR. No es preveu cap altra cessió. No es preveu transferència internacional de dades personals.
Drets: Accés, rectificació, supressió i portabilitat de les dades, limitació i oposició al seu tractament. L’usuari pot revocar el seu consentiment en qualsevol moment.
Procedència: El propi interessat.
Informació Addicional: La informació addicional es troba a https://hospital.vallhebron.com/politica-de-proteccio-de-dades