A partir del 14 de juliol, l'edifici Garbí torna a acollir pacients COVID-19

L'edifici Garbí tindrà un ús que abarcarà totes les fases de prevenció i atenció relacionades amb la COVID-19, ja que atendrà pacients amb aquesta malaltia i s'hi seguiran fent les PCR de pacients i professionals de Vall d'Hebron i la vacunació per a la població igual o major de 16 anys.

12/07/2021

A causa de l'increment de casos de COVID-19 que necessiten hospitalització, i per mantenir al màxim la resta de l’activitat assistencial al nostre Hospital, a partir de demà, 14 de juliol, l'edifici Garbí, situat al Parc Sanitari Pere Virgili i gestionat per Vall d'Hebron, tornarà a acollir pacients COVID-19.

Des d’aquest dimecres, a l’edifici Garbí s’atendran de nou pacients a l'UCI i a plantes d’hospitalització, i s'hi traslladarà part del personal dels equips de crítics, Malalties Infeccioses i Pneumologia.

A banda d'això, s'hi seguiran fent les PCR de pacients i professionals de Vall d'Hebron i seguirà sent un punt de vacunació poblacional de COVID-19 disponible al web vacunacovid.catsalut.gencat.cat per a la població igual o major de 16 anys.

D’aquesta manera, l’edifici Garbí tindrà un ús que abarcarà totes les fases de prevenció i atenció relacionades amb la COVID-19.

Comparteix-lo:

Notícies relacionades

Professionals

Subscriu-te als nostres butlletins i forma part de la vida del Campus

L’acceptació d’aquestes condicions, suposa que doneu el consentiment al tractament de les vostres dades personals per a la prestació dels serveis que sol·liciteu a través d’aquest portal i, si escau, per fer les gestions necessàries amb les administracions o entitats públiques que intervinguin en la tramitació. Podeu exercir els drets esmentats adreçant-vos per escrit a web@vallhebron.cat, indicant clarament a l’assumpte “Exercici de dret LOPD”.
Responsable: Hospital Universitari Vall d’Hebron (Institut Català de la Salut).
Finalitat: Subscripció al butlletí del Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus on rebrà notícies, activitat i informació d’interès.
Legitimació: Consentiment de l’interessat.
Cessió: Si escau, VHIR. No es preveu cap altra cessió. No es preveu transferència internacional de dades personals.
Drets: Accés, rectificació, supressió i portabilitat de les dades, limitació i oposició al seu tractament. L’usuari pot revocar el seu consentiment en qualsevol moment.
Procedència: El propi interessat.
Informació Addicional: La informació addicional es troba a https://hospital.vallhebron.com/politica-de-proteccio-de-dades