Som la suma de quatre hospitals: el General, l'Infantil, el de la Dona i el de Traumatologia, Rehabilitació i Cremats. Ens trobem dins el Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus, un parc sanitari de referència internacional on l’assistència és una branca imprescindible.
El pacient és el centre i l'eix del nostre sistema. Som professionals compromesos amb una assistència de qualitat i la nostra estructura organitzativa trenca les fronteres tradicionals entre els serveis i els col·lectius professionals, amb un model exclusiu d'àrees de coneixement.
Vols saber com serà la teva estada a l’Hospital Universitari Vall d’Hebron? Aquí trobaràs tota la informació.
L’aposta per la innovació ens permet estar a l'avantguarda de la medicina, proporcionant una assistència de primer nivell i adaptada a les necessitats canviants de cada pacient.
El curs versarà sobre el tractament del dolor agut postoperatori, posttraumàtic, dolor crònic oncològic i dolor crònic benigne de diferents etiologies i de gran complexitat diagnòstica i terapèutica.
L’Hospital Universitari Vall d’Hebron celebra el curs “Actualitzacions en el tractament del dolor”. Aquesta edició, la 18a, coincideix en l’Any Global 2020 per a la Prevenció del Dolor. El curs, organitzat pel Servei d’Anestesiologia i Reanimació, té l’objectiu d’actualitzar coneixements en el tractament del dolor agut postoperatori, posttraumàtic, dolor crònic oncològic i dolor crònic benigne de diferents etiologies i de gran complexitat diagnòstica i terapèutica.
El format és en línia i es fa a través de classes d’exposició sobre els temes més comuns en relació amb el tractament del dolor per part d’especialistes experts i mitjançant la presentació de casos clínics relacionats amb els temes exposats.
Com explica el Dr. Javier Medel, cap de la Unitat del Dolor de l’Hospital Universitari Vall d’Hebron, “el dolor és una fenomen transversal, per això oferim el curs a facultatius, personal d’Infermeria, llevadors, fisioterapeutes i farmacèutics interessats en la temàtica”. Tradicionalment el dolor s’ha tractat amb fàrmacs o amb intervencions i teràpies quirúrgiques. “A Vall d’Hebron ens obrim a nous enfocaments de tractament del dolor més psicoemocionals i multimodals, per això amb aquest curs volem donar a conèixer altres abordatges com la teràpia conductual o els tractaments neuromoduladors, mantenint en tot moment el seu caràcter multidisciplinari”, afirma el Dr. Javier Medel.
El curs compta de 10 sessions que tenen lloc durant tot el 2020. Les classes s’imparteixen per part de professionals de Vall d’Hebron i per experts de diferents especialitats d’altres centres convidats. La sessió que es farà aquest dimecres, 8 de juliol, es titula “Cap a on anem en la gestió del dolor postoperatori” i serà a càrrec del Dr. Antonio Montes, president de la Societat Catalana del Dolor i coordinador del Grup de Dolor Agut de la Societat Espanyola del Dolor.
Com assistir a la sessió en línia del 8 de juliol (gratuïta)
La sessió tindrà lloc de 17.00 a 19.00 hores i es farà a través de l’aplicació TEAMS al següent enllaç. Els interessats podreu accedir a la sessió clicant l’enllaç però no tindreu certificació d'assistència perquè el curs ja va començar el passat mes de gener. Us haureu d'identificar amb el nom i cognoms i haureu de tenir tancats el micròfon i la càmera durant la sessió. És recomanable que utilitzeu el Google Chrome com a navegador.
programa_curs_actualitzacio_dolor_2020.pdf
L’acceptació d’aquestes condicions, suposa que doneu el consentiment al tractament de les vostres dades personals per a la prestació dels serveis que sol·liciteu a través d’aquest portal i, si escau, per fer les gestions necessàries amb les administracions o entitats públiques que intervinguin en la tramitació. Podeu exercir els drets esmentats adreçant-vos per escrit a web@vallhebron.cat, indicant clarament a l’assumpte “Exercici de dret LOPD”. Responsable: Hospital Universitari Vall d’Hebron (Institut Català de la Salut). Finalitat: Subscripció al butlletí del Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus on rebrà notícies, activitat i informació d’interès. Legitimació: Consentiment de l’interessat. Cessió: Si escau, VHIR. No es preveu cap altra cessió. No es preveu transferència internacional de dades personals. Drets: Accés, rectificació, supressió i portabilitat de les dades, limitació i oposició al seu tractament. L’usuari pot revocar el seu consentiment en qualsevol moment. Procedència: El propi interessat. Informació Addicional: La informació addicional es troba a https://hospital.vallhebron.com/politica-de-proteccio-de-dades