Les jugadores del Barça realitzen una emotiva visita a l'Hospital Infantil
El president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu, ha acompanyat les jugadores, que han repartit somriures i regals entre els nens hospitalitzats
Les jugadores del FC Barcelona Femení han visitat avui l'Hospital Infantil Vall d’Hebron per portar somriures i regals als petits ingressats, acompanyades pel president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu. També han estat presents Jordi Argemí, membre de la Junta Directiva del FC Barcelona, Josep Maldonado, patró de la Fundació Barça, i Maria Vallès, directora general de la Fundació Barça.
Les jugadores Patricia Guijarro, Mapi León, Candela Andújar, Lieke Martens, Sandra Paños, Melanie del Pilar, Mariona Caldentany, Ana Maria Crnogorcevic i Andrea Pereira han recorregut les habitacions dels nens hospitalitzats.
Els pacients han pogut conèixer les esportistes, que han anat acompanyades dels seus entrenadors, fotografiar-se amb elles i rebre els regals que els han portat. Una jornada emotiva i alegre, que ha contribuït a millorar la seva estada a Vall d’Hebron.