Sra. Laura Ortiz

Institucions de què forma part

Serveis transversals

Direcció de Sistemes de la Informació

Enginyera

Soc Responsable de Qualitat del VHTeDades. Estic a la unitat de Suport a la Gestió, fent de pont entre la plataforma VHTeDades i les necessitats que té l'hospital en dades de gestió i cohorts retrospectives de recerca, que es porten des d'aquesta unitat.

Curriculum

Sóc enginyera biomèdica amb experiència en dispositius mèdics, R+D i qualitat. He participat en desenvolupament, fabricació i anàlisi tècnica. També he treballat en gestió de riscos, evidència clínica i documentació reguladora. Tinc visió del cicle de vida del producte i orientació a resultats.

Completo aquesta base tècnica amb disseny centrat en la persona i salut digital. He impulsat prototips i interfícies accessibles per millorar l’experiència d’usuari. Col·laboro en equips multidisciplinaris i comunico de forma clara. M’apassiona portar innovació al sistema de salut amb impacte real.
Laura Ortiz

Institucions

Serveis transversals

Direcció de Sistemes de la Informació

Enginyera

Notícies relacionades

Subscriu-te als nostres butlletins i forma part de la vida del Campus

CAPTCHA
Aquesta pregunta es fa per comprovar si vostè és o no una persona real i impedir l'enviament automatitzat de missatges brossa.

L’acceptació d’aquestes condicions, suposa que doneu el consentiment al tractament de les vostres dades personals per a la prestació dels serveis que sol·liciteu a través d’aquest portal i, si escau, per fer les gestions necessàries amb les administracions o entitats públiques que intervinguin en la tramitació. Podeu exercir els drets esmentats adreçant-vos per escrit a web@vallhebron.cat, indicant clarament a l’assumpte “Exercici de dret LOPD”.
Responsable: Hospital Universitari Vall d’Hebron (Institut Català de la Salut).
Finalitat: Subscripció al butlletí del Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus on rebrà notícies, activitat i informació d’interès.
Legitimació: Consentiment de l’interessat.
Cessió: Si escau, VHIR. No es preveu cap altra cessió. No es preveu transferència internacional de dades personals.
Drets: Accés, rectificació, supressió i portabilitat de les dades, limitació i oposició al seu tractament. L’usuari pot revocar el seu consentiment en qualsevol moment.
Procedència: El propi interessat.
Informació Addicional: La informació addicional es troba a https://hospital.vallhebron.com/politica-de-proteccio-de-dades