Som la suma de quatre hospitals: el General, l'Infantil, el de la Dona i el de Traumatologia, Rehabilitació i Cremats. Ens trobem dins el Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus, un parc sanitari de referència internacional on l’assistència és una branca imprescindible.
El pacient és el centre i l'eix del nostre sistema. Som professionals compromesos amb una assistència de qualitat i la nostra estructura organitzativa trenca les fronteres tradicionals entre els serveis i els col·lectius professionals, amb un model exclusiu d'àrees de coneixement.
Vols saber com serà la teva estada a l’Hospital Universitari Vall d’Hebron? Aquí trobaràs tota la informació.
L’aposta per la innovació ens permet estar a l'avantguarda de la medicina, proporcionant una assistència de primer nivell i adaptada a les necessitats canviants de cada pacient.
El jugador de bàsquet i la infermera han intercanviat impressions per videoconferència sobre la pandèmia del coronavirus i les seves feines en una xerrada informal.
Jugar en equip és fonamental, tant a la pista com en la lluita contra la pandèmia del coronavirus, han coincidit el jugador de l’NBA Ricky Rubio i la infermera Clara Fernández en la xerrada que han mantingut per videoconferència. El base dels Phoenix Suns s’ha interessat per la feina dels professionals de Vall d’Hebron i Clara Fernández, aficionada al bàsquet, ha tingut l’ocasió de conèixer al seu ídol i preguntar-li sobre la seva carrera esportiva als Estats Units.
“Jo amb les meves companyes faig un equip increïble, ens coordinem molt bé i crec que tot el personal de Vall d’Hebron ha gestionat molt bé el tema de l’adaptació, no ens hem queixat que cada dia hi hagués canvis i això ha facilitat molt la feina”, li ha explicat Clara Fernández a Ricky Rubio. El jugador ha fet un símil esportiu i ha dit que, quan un equip està en bona sintonia, això es reflecteix al camp. Ricky Rubio, que passa aquesta crisi sanitària confinat a casa i s’esforça per donar veu a la gent que ho necessita i fer col·laboracions solidàries, ha preguntat a la Clara Fernández què pot fer la ciutadania per ajudar. “Quedar-vos a casa i seguir les recomanacions, amb això ens conformem”, ha respost la infermera: “I sobretot recordar, quan passi la crisi del coronavirus, que el personal sanitari sempre hi és i treballa igual de bé”.
Des del punt de vista de la prevenció de la COVID-19, Clara Fernández ha subratllat que és fonamental la higiene de mans i limitar al màxim els moviments fora de la llar. Ricky Rubio, que està confinat amb la seva parella i un nadó de dos mesos, es manté en contacte amb el seu equip i no sap quan tornarà a jugar. “És complicat reprendre la lliga, posar una data, però això ara no és el més important”, ha destacat el jugador: “Hem d’escoltar les autoritats, seguir les informacions correctes i ajudar en el que es pugui per tal de superar entre tots la pandèmia del coronavirus”.
Videoconferència íntegra de Ricky Rubio i Clara Fernández
L’acceptació d’aquestes condicions, suposa que doneu el consentiment al tractament de les vostres dades personals per a la prestació dels serveis que sol·liciteu a través d’aquest portal i, si escau, per fer les gestions necessàries amb les administracions o entitats públiques que intervinguin en la tramitació. Podeu exercir els drets esmentats adreçant-vos per escrit a web@vallhebron.cat, indicant clarament a l’assumpte “Exercici de dret LOPD”. Responsable: Hospital Universitari Vall d’Hebron (Institut Català de la Salut). Finalitat: Subscripció al butlletí del Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus on rebrà notícies, activitat i informació d’interès. Legitimació: Consentiment de l’interessat. Cessió: Si escau, VHIR. No es preveu cap altra cessió. No es preveu transferència internacional de dades personals. Drets: Accés, rectificació, supressió i portabilitat de les dades, limitació i oposició al seu tractament. L’usuari pot revocar el seu consentiment en qualsevol moment. Procedència: El propi interessat. Informació Addicional: La informació addicional es troba a https://hospital.vallhebron.com/politica-de-proteccio-de-dades