Donació d’una cadira per al projecte “Sol solet”

La Fundació Somni dels Nens, l’Empresa de vinils ChispumChispum i Xavier Montagut han fet una donació a l’Hospital Maternoinfantil Vall d’Hebron. Es tracta d’una cadira de rodes per a l'UCI pediàtrica de l’Hospital per tal de col·laborar en el projecte “Sol solet”.

22/11/2017

L’UCI pediàtrica compta amb un projecte d'humanització anomenat “Sol solet” que consisteix a treure a passejar al parc Messi alguns pacients de llarga estada de la Unitat d'Intensius Pediàtrics, els dies que fa bon temps. El nen surt en cotxet, cadira de rodes o llitera, segons la seva situació clínica, i acompanyat de la família. L’infant també va acompanyat per dues infermeres, una auxiliar d’infermeria, un adjunt i un metge resident per poder solucionar possibles emergències relacionades amb la via aèria artificial, el material d'intubació, el respirador de transport, el sistema d'aspiració de secrecions, la nutrició parenteral o la medicació.