Vall d’Hebron signa un acord de col•laboració amb la Fundació Colla de Geganters de Sant Celoni

Gràcies a aquest acord, la Fundació Colla de Geganters de Sant Celoni s’ofereix per participar en els actes lúdics que proposi Vall d’Hebron.

24/01/2018

Aquest matí, s’ha signat un acord de col·laboració entre l’Hospital Universitari Vall d’Hebron i la Fundació Colla de Geganters de Sant Celoni. La finalitat d’aquest acord és establir les bases de col·laboració perquè la fundació participi en aquests lúdics proposats per l’Hospital.  La Fundació Colla de Geganters de Sant Celoni organitza cercaviles i passejades de gegants. D’aquesta manera, es preveu que, en dates assenyalades i per donar suport a determinades accions de divulgació, la colla gegantera pugui realitzar activitats per als pacients si així ho sol·licita l’Hospital.  A l’acte ha estat present la Sra. Conchita Peña, Coordinadora del Pla d’Atenció a la Ciutadania i Treball Social de l’Hospital, i impulsora de l’acord de col·laboració amb la colla gegantera; la Sra. Eunice Blanco, Cap de la Unitat Atenció al Ciutadà i Treball Social; el Sr. Jordi Deumal, president de la Fundació Colla de Geganters de Sant Celoni; el Sr. Francesc Iglesias, adjunt a la Gerència de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron, i el Sr. David Serrat, de la junta de la Fundació Colla de Geganters de Sant Celoni.

En aquest sentit, el Sr. Francesc Iglesias ha destacat que “és una satisfacció poder comptar amb la col·laboració de la Fundació Colla de Geganters de Sant Celoni per fer activitats que animin l’estança dels pacients”. Per la seva banda, el Sr. Jordi Deumal ha posat l’èmfasi en el fet que “volem aportar el nostre gra de sorra per portar alegria i motivació als pacients”. 

Share it:

Subscribe to our newsletters and be a part of Campus Life

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

The acceptance of these terms implies that you give your consent to the processing of your personal data for the provision of the services you request through this portal and, if applicable, to carry out the necessary procedures with the administrations or public entities involved in the processing. You may exercise the mentioned rights by writing to web@vallhebron.cat, clearly indicating in the subject line “Exercise of LOPD rights”.
Responsible entity: Vall d’Hebron University Hospital (Catalan Institute of Health).
Purpose: Subscription to the Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus newsletter, where you will receive news, activities, and relevant information.
Legal basis: Consent of the data subject.
Data sharing: If applicable, with VHIR. No other data transfers are foreseen. No international transfer of personal data is foreseen.
Rights: Access, rectification, deletion, and data portability, as well as restriction and objection to its processing. The user may revoke their consent at any time.
Source: The data subject.
Additional information: Additional information can be found at https://hospital.vallhebron.com/es/politica-de-proteccion-de-datos.