We are the combination of four hospitals: the General Hospital, the Children’s Hospital, the Women’s Hospital and the Traumatology, Rehabilitation and Burns Hospital. We are part of the Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus: a world-leading health park where healthcare plays a crucial role.
Patients are the centre and the core of our system. We are professionals committed to quality care and our organizational structure breaks down the traditional boundaries between departments and professional groups, with an exclusive model of knowledge areas.
Would you like to know what your stay at Vall d'Hebron will be like? Here you will find all the information.
The commitment of Vall d'Hebron University Hospital to innovation allows us to be at the forefront of medicine, providing first class care adapted to the changing needs of each patient.
El primer dels esdeveniments que s’han organitzat per celebrar els 30 anys del VHIR i ha complert amb èxit el seu propòsit de ser una trobada popular entre professionals de Vall d’Hebron i veïns i veïnes del barri en benefici de la recerca
Més de 500 persones han participat aquest matí en la 1a Cursa de Vall d’Hebron. El traçat, que es podia fer tan corrent com a peu, transcorria per carrers pròxims al recinte del Campus Vall d’Hebron. Amb aquesta cursa s’ha donat el tret de sortida a la commemoració del 30 aniversari del Vall d’Hebron Institut de Recerca (VHIR).
“Aquesta cursa, que és la primera vegada que celebrem i que està dedicada a la recerca, és un reflex dels valors que des del VHIR volem transmetre a la ciutadania: l’esperit de l’esforç, la solidaritat i el compromís amb la societat”, ha afirmat la Dra. Begoña Benito, directora del VHIR.
A les 9:00h del matí arrencava la cursa per aquelles persones que havien optat per fer-la corrent amb una distància de 5 km, és a dir, dues voltes al circuit. I poc després sortien els participants que anaven a peu, que només feien una volta, 2.5km.
El primer classificat masculí d’entre els qui han fet la cursa corrent ha estat Ferran Gimeno amb un temps de 17 minuts i 34 segons. En la categoria femenina la guanyadora ha estat Cristina Solé amb 18 minuts i 16 segons.
Entre els qui han participat fent la cursa caminant, en categoria masculina ha guanyat Oriol Garcia amb un temps de 19 minuts. En la categoria femenina, la primera dona en creuar la meta ha estat Yolanda Domingo amb 19 minuts i 36 segons.
La cursa ha estat el primer dels esdeveniments que s’han organitzat per celebrar els 30 anys del VHIR i ha complert amb èxit el seu propòsit de ser una trobada popular entre professionals de Vall d’Hebron i veïns i veïnes del barri en benefici de la recerca.
El projecte de fer una cursa pròpia de Vall d'Hebron ve de lluny, i finalment ho hem pogut fer possible gràcies a la col·laboració dels i les nostres professionals i el suport de la Gerència del Districte Horta-Guinardó i l'Institut Barcelona Esports. Encetem amb aquesta edició una cursa que té vocació de mantenir-se en el temps. De fet, l'any 2025 es dedicarà al 70è aniversari de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron.
The acceptance of these terms implies that you give your consent to the processing of your personal data for the provision of the services you request through this portal and, if applicable, to carry out the necessary procedures with the administrations or public entities involved in the processing. You may exercise the mentioned rights by writing to web@vallhebron.cat, clearly indicating in the subject line “Exercise of LOPD rights”. Responsible entity: Vall d’Hebron University Hospital (Catalan Institute of Health). Purpose: Subscription to the Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus newsletter, where you will receive news, activities, and relevant information. Legal basis: Consent of the data subject. Data sharing: If applicable, with VHIR. No other data transfers are foreseen. No international transfer of personal data is foreseen. Rights: Access, rectification, deletion, and data portability, as well as restriction and objection to its processing. The user may revoke their consent at any time. Source: The data subject. Additional information: Additional information can be found at https://hospital.vallhebron.com/es/politica-de-proteccion-de-datos.