Somos la suma de cuatro hospitales: el General, el Infantil, el de la Mujer y el de Traumatología, Rehabilitación y Quemados. Estamos ubicados en el Vall d'Hebron Barcelona Hospital Campus, un parque sanitario de referencia internacional donde la asistencia es una rama imprescindible.
Te detallamos los servicios y las unidades que forman parte del Hospital Vall d'Hebron y las principales enfermedades que tratamos. También te ofrecemos recomendaciones basadas en lo que la evidencia científica ha demostrado eficaz para garantizar el bienestar y la calidad de vida.
Te orientamos desde el primer contacto con el centro para que encuentres todos los servicios y saques el máximo partido posible de nuestras instalaciones. Sea cual sea el motivo de tu visita, te explicamos cómo moverte dentro del hospital.
Hospital General
Alergología
Jefe de Servicio
Sóc al·lergòloga des del 1997. El 2002 vaig llegir la tesi, així que sóc doctora "al quadrat". Involucrada en múltiples organitzacions científiques, he estat secretària de la Societat Catalana d'Al·lèrgia i Immunologia Clínica, vocal de la Societat d'Al·lergologia i Immunologia Clínica, i vicepresidenta de l'European Academy of Allergy and Clinical Immunology. Ara coordino el Comitè d'Anafilaxi de la Societat Llatinoamericana d'Al·lèrgia i Immunologia i he coordinat el de l'Organització Mundial d'Al·lèrgia. L'anafilaxi, reacció al·lèrgica generalitzada i greu que pot ser fatal, és un dels camps de treball que més m'interessa. A més, he coordinat les edicions de la "Guía de Actuación en anafilaXIA: GALAXIA".Les meves àrees d'interès, a part de l'anafilaxi, són l'al·lèrgia a aliments i medicaments, l'al·lèrgia molecular i l'angioedema hereditari.
Des de 2001 fins a l'actualitat, he treballat com a metge facultatiu especialista en Al·lergologia a la Secció d’Al·lergologia de l’Hospital Vall d'Hebron, en substitució de facultatiu interí, interina i estatutària (Unitat docent MIR en Al·lergologia). El 2002 vaig llegir la meva tesi doctoral titulada “Modulació de la resposta immunològica per la immunoteràpia amb Dermatophagoides pteronyssinus. Relació amb l’eficàcia clínica”, amb la qualificació Cum Laude per la Universitat Autònoma de Barcelona. El 2008 vaig realitzar el Knowledge Examination of the European Academy of Allergology and Clinical Immunology. Experiència anterior: 2000-2003: Metge adjunt d’Urgències de Medicina Interna de l’Hospital Vall d’Hebron, a la Unitat Hospitalària de l’Hospital de l’Esperança. 1999-2000: Metge becari (Beca de la Fundación de la Sociedad Española de Alergología e Inmunología Clínica) en el Servei d’Immunologia de l’Hospital de Bellvitge. 1998-1999: Metge vinculat al Servei d’Immunologia de l’Hospital de Bellvitge i a la Secció d’Al·lergologia de l’Hospital Vall d'Hebron, per desenvolupar el projecte d’investigació per a la tesi doctoral. 1994-1997: MIR en l’especialitat d’Al·lergologia a l’Hospital Vall d'Hebron. Rotació pels diferents serveis segons el programa de formació de l’especialitat. Integració dins del Servei d’Urgències de Medicina Interna. 1989-1993: Metge adjunt del Servei de Medicina Interna i del Servei d’Urgències. Clínica Juaneda, Palma de Mallorca.
Selecciona el boletín que quieres recibir:
La aceptación de estas condiciones, supone que da el consentimiento al tratamiento de sus datos personales para la prestación de los servicios que solicita a través de este portal y, si procede, para hacer las gestiones necesarias con las administraciones o entidades públicas que intervengan en la tramitación, y su posterior incorporación en el mencionado fichero automatizado. Podéis ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición dirigiéndoos por escrito a web@vhebron.net, indicando claramente al asunto "Ejercicio de derecho LOPD". Responsable: Hospital Universitari Vall d'Hebron - Institut Català de la Salut. Finalidad: Gestionar el contacto del usuario. Legitimación: Aceptación expresa de la política de privacidad. Derechos: Acceso, rectificación, supresión y portabilidad de los datos, limitación y oposición a su tratamiento. Procedencia: El propio interesado.