S'apropa la Jornada Nocturna Bona Nit

La Jornada tindrà lloc d'una a tres de la matinada a la sala d'actes de la planta 10 de l'Hospital General.

14/11/2022

“Bona Nit, Vall d’Hebron” és una iniciativa per afavorir el descans nocturn i el son reparador de les persones hospitalitzades. A partir de les 22.00 hores del vespre es posen en marxa accions com reduir la intensitat de la llum de les habitacions, apagar els televisors, que els i les professionals d’infermeria facin servir llanternes en comptes d’encendre llums de més intensitat i incentivar la disminució del to de veu de professionals, pacients i acompanyants.

En aquest sentit, la matinada del 22 al 23 de novembre i del 28 al 29 de novembre es durà a terme la Jornada Nocturna Bona Nit per tal de reimpulsar aquesta iniciativa, que es va iniciar el 2019 però es va veure alterada per la pandèmia de COVID-19. L'acte comptarà amb els parlaments de diversos professionals que lideren aquest projecte i es farà a la sala d'actes de la planta 10 de l'Hospital General.

Compártelo:

Attachments