Webinar BiblioPRO "PROMs & PREMs in Practice:Clinical Care, Healthcare Management and Health Systems Evaluation"

Activitat Online —
12/07/2021
12/07/2021 -- De 15:30h a 17:00h
Organize :
Vall d'Hebron Institut de Recerca (VHIR)
Modality: Presencial

El webinar proposat abordarà la implementació de programes per a l'ús rutinari dels Resultats i les Experiències Reportats pels Pacients (PROMs i PREMs de les seves sigles en anglès), integrant la seva aplicació en diferents àmbits gràcies a les perspectives exposades pels ponents: l'atenció clínica, la gestió sanitària i l'avaluació de sistemes de salut.

En aquest webinar 3 líders internacionals compartiran evidències de l'ús de PROMs i PREMs en la pràctica, en diferents nivells: atenció clínica individual, presa de decisions institucionals i avaluació de l'acompliment de el sistema sanitari.

Programa complet

Inscripció aquí