Montse Suárez s’incorpora com a sotsdirectora assistencial de Gestió de Fluxos de Pacients

La Sra. Montse Suárez actuarà com a sotsdirectora assistencial de Gestió de Flux de Pacients de l’Hospital Universitari Vall d’Hebron, desenvolupant tasques per a la millora de les dinàmiques d’usuaris de l’Hospital.

29/12/2017

Montse Suárez és diplomada en Infermeria per la Universitat de Barcelona (UB), i té un mestratge en Administració i Gestió de Cures d’Infermeria (també per la UB) i un mestratge d’Especialització en Gestió i Metodologia de la Qualitat Assistencial per la Universitat Autònoma de Barcelona. A més, compta amb una formació superior de postgrau en Lean Practicioner (Universitat Politècnica de Catalunya), i està graduada en Criminologia i Política Criminal (UB). La seva trajectòria professional es de més de 14 anys, on s’hi inclou la seva experiència en la gestió i supervisió d’infermeria a Qualitat, Urgències i Oncologia, i els últims anys com a Cap de Gestió a l’Hospital Clínic.