VHIO i CaixaForum+ estrenen la sèrie documental Ciència i Càncer

Els deu episodis de Ciència vs. Càncer ens permetran apropar-nos a la primera línia de l'avantguarda de la investigació científica contra el càncer.

25/04/2024

El dijous 25 d'abril, CaixaForum+ estrena exclusivament el primer episodi de la sèrie documental original Ciència i Càncer. Aquest projecte de CaixaForum+ amb el Vall d’Hebron Institut d’Oncologia (VHIO), que forma part del Campus Vall d’Hebron, compta amb la participació del divulgador científic Luis Quevedo i amb la producció delegada de Cultura Inquieta Films. La sèrie consta de 10 episodis de 40 minuts de durada que s'estrenaran a raó d'un mes al mes i que ens permetran aproximar-nos a l'avantguarda de la investigació científica contra el càncer.

Fa més d'un segle que la ciència busca una solució al càncer. Pel camí, la qualitat i l'esperança de vida de les persones que el pateixen ha augmentat increïblement. Tot i això, les xifres oficials ens diuen que gairebé una de cada dues persones patirà aquesta malaltia en algun moment de les seves vides. Què està passant?

La sèrie pren com a punt de partida la segona edició del cicle Vall d'Hebron Cancer Talks by VHIO Parlem sobre investigació i càncer?, organitzat pel Vall d'Hebron Institut d'Oncologia (VHIO), i reuneix més de trenta eminències en oncologia en deu trobades amb pacients per descobrir els darrers avenços científics, mentre debatem amb ells sobre la complexitat social, mèdica i política d'aquesta malaltia: noves patents, teràpies avançades, Intel·ligència Artificial o els darrers descobriments en càncer de mama o càncer colorectal.

Al primer episodi, disponible a partir del dijous 25 d'abril, els protagonistes són Laura Soucek, directora del Programa de Terapèutica Experimental del VHIO; i Joan Seoane, director del Programa d'Immunooncologia i microambient tumoral del VHIO, que analitzen dos nous avenços pioners en la investigació contra el càncer que s'estan desenvolupant a Espanya.

Compártelo:

Notícies relacionades

Actividades relacionadas

Sessions Científiques del Servei de Cardiologia 2024-2025

11/04/2025 - 08:00
Sessió informativa
Más información

Fira dels Somnis Balaguer 2025

Balaguer
04/05/2025 - 08:00
Iniciativa solidaria
Más información

Mieloma Múltiple. Més enllà de la Malaltia

05/09/2025 - 15:00
Xerrada
Más información

Subscríbete a nuestros boletines y forma parte de la vida del Campus

CAPTCHA
Esta pregunta es para comprobar si usted es un visitante humano y prevenir envíos de spam automatizado.

La aceptación de estas condiciones supone que dais el consentimiento al tratamiento de vuestros datos personales para la prestación de los servicios que solicitáis a través de este portal y, si procede, para realizar las gestiones necesarias con las administraciones o entidades públicas que intervengan en la tramitación. Podéis ejercer los derechos mencionados dirigiéndoos por escrito a web@vallhebron.cat, indicando claramente en el asunto “Ejercicio de derecho LOPD”.
Responsable: Hospital Universitario Vall d’Hebron (Instituto Catalán de la Salud).
Finalidad: Suscripción al boletín del Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus, donde recibiréis noticias, actividades e información de interés.
Legitimación: Consentimiento del interesado.
Cesión: Sí procede, VHIR. No se prevé ninguna otra cesión. No se prevé transferencia internacional de datos personales.
Derechos: Acceso, rectificación, supresión y portabilidad de los datos, así como limitación y oposición a su tratamiento. El usuario puede revocar su consentimiento en cualquier momento.
Procedencia: El propio interesado.
Información adicional: La información adicional se encuentra en https://hospital.vallhebron.com/es/politica-de-proteccion-de-datos.