Taller de mindfuless 'Aprenent a viure i a gaudir del present'

Taller
  Sala de actos de la planta baja del Hospital Infantil y de la Mujer — Ver en el mapa
23/05/2024
23/05/2024 -- De 11:00h a 13:00h
Addressed to : Pacients amb càncer de mama
Organize :
Hospital Universitari Vall d'Hebron i Vall d’Hebron Institut d’Oncologia (VHIO)
Modality: Presencial y en línea

En el marc de la "X Edició de les Xerrades- Tallers per a pacients amb càncer de mama", tindrà lloc el taller de mindfuless 'Aprenent a viure i a gaudir del present' a càrrec de Manuela Pérez, infermera i facilitadora de mindfulness i meditació.

Aquesta edició compta amb el patrocini de Pfizer i la col·laboració d'Endavant Chic@s, associació de càncer de mama