Pensa un desig

T’animem que ens diguis el teu desig per als pacients i professionals de Vall d’Hebron! Emetrem els desitjos a les pantalles de les sales d’espera perquè arribin a tothom i molts també es publicaran a les xarxes socials del Campus.

14/12/2022

El nostre desig és que tota la gent que t’estimes tingui salut! El nostre desig també és que Vall d’Hebron continuï salvant vides. Per això, més de 9.000 professionals ens dediquem en cos i ànima a tractar pacients de totes les edats i a investigar per continuar trobant cura a malalties que encara no en tenen.

Desitgem millorar l’assistència i la recerca i per això transformem els edificis existents i en construïm de nous. També hem posat en marxa un programa de Participació Ciutadana perquè professionals, pacients i el seu entorn ens ajudin a millorar l’Hospital. I, sobretot, desitgem ser un hospital cada cop més amable, per això promovem projectes per millorar el benestar emocional dels pacients.

I el teu desig, quin és?

A Vall d’Hebron treballem dia a dia perquè tots aquests desitjos i d’altres es puguin anar fent realitat. I el teu desig per als pacients i professionals de Vall d’Hebron, quin és? T’animem que ens el diguis aquí. Durant les festes de Nadal, emetrem els desitjos a les pantalles de les sales d’espera perquè arribin a tothom! A més, molts desitjos també es publicaran a les xarxes socials del Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus.

Et desitgem molt bones festes!

Més de 9.000 professionals ens dediquem en cos i ànima a tractar pacients de totes les edats

Compártelo: