L’exposició "L'altra mirada de la recerca" continua la seva itinerància per diversos espais de Catalunya

 Jornadas
  Centre Comercial Westflield Glòries —
31/08/2022 al 31/12/0000
31/08/2022 -- De 09:00h a 21:00h
31/12/0000 -- De 23:59h a 23:59h
Organize :
Campus Vall d'Hebron
Modality: In-person
Compártelo:
L’exposició ‘L'altra mirada de la recerca’ comença la seva itinerància per diversos espais de Catalunya

La selecció d’imatges que forma la mostra ‘L’altra mirada de la recerca’ ha estat escollida entre les millors fotografies dels 11 anys del Concurs de Fotografia Científica del Campus Vall d’Hebron.

L’exposició de fotografia científica de Vall d’Hebron ‘L'altra mirada de la recerca’ es va presentar per primera vegada al gener de 2021 al Palau Robert, on va estar disponible prop de dos mesos. Des del novembre de 2021 fins el febrer de 2022, la va acollir el vestíbul de l’Hospital Infantil i Hospital de la Dona de Vall d’Hebron. Va començar a recórrer el territori català amb una primera parada a Igualada. Altres espais de Catalunya acolliran l’exposició, com ara els centres comercials Westfield Glòries (abril-agost) i Westfield La Maquinista (novembre, desembre, gener) a Barcelona.

Fins el 31 d'agost es podrà visitar a la Planta Alta Carrefour del centre comercial Westfield Glòries de Barcelona de dilluns a dissabte de 9h a 21h.

En el marc d’aquesta exposició, el 10 de març a les 19h tindrà lloc la xerrada online “Què hi ha darrere de les imatges científiques?”, a càrrec de la Dra. Patricia Bogdanov, investigadora del grup de recerca en Diabetis i Metabolisme del Vall d’Hebron Institut de Recerca (VHIR) i una de les investigadores que més han participat en el concurs de fotografia al llarg dels anys. Podràs connectar-te a la sessió a través d’aquest enllaç.

‘L’altra mirada de la recerca’ inclou una selecció d’imatges seleccionades entre les millors fotografies dels 11 anys del Concurs de Fotografia Científica del Campus Vall d’Hebron. Fins ara, l’exposició incloïa fotografies presentades fins el concurs de 2020 i, en aquesta nova fase, s’incorporen algunes de les imatges guanyadores de la última edició del concurs, celebrat el 2021. Les fotografies que formen part de la mostra, seleccionades entre un total de més de 600 presentades, confeccionen un relat artístic d’allò que els científics veuen, experimenten i investiguen en el seu dia a dia, a simple vista o a través d’un microscopi. Gràcies a la interacció entre ciència i art, l’exposició fa possible mostrar a la societat la recerca des d’una perspectiva innovadora a través de la bellesa de les imatges.

Actividades relacionadas

Mieloma Múltiple. Més enllà de la Malaltia

05/09/2025 - 15:00
Xerrada
Más información

Subscríbete a nuestros boletines y forma parte de la vida del Campus

CAPTCHA
Esta pregunta es para comprobar si usted es un visitante humano y prevenir envíos de spam automatizado.

La aceptación de estas condiciones supone que dais el consentimiento al tratamiento de vuestros datos personales para la prestación de los servicios que solicitáis a través de este portal y, si procede, para realizar las gestiones necesarias con las administraciones o entidades públicas que intervengan en la tramitación. Podéis ejercer los derechos mencionados dirigiéndoos por escrito a web@vallhebron.cat, indicando claramente en el asunto “Ejercicio de derecho LOPD”.
Responsable: Hospital Universitario Vall d’Hebron (Instituto Catalán de la Salud).
Finalidad: Suscripción al boletín del Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus, donde recibiréis noticias, actividades e información de interés.
Legitimación: Consentimiento del interesado.
Cesión: Sí procede, VHIR. No se prevé ninguna otra cesión. No se prevé transferencia internacional de datos personales.
Derechos: Acceso, rectificación, supresión y portabilidad de los datos, así como limitación y oposición a su tratamiento. El usuario puede revocar su consentimiento en cualquier momento.
Procedencia: El propio interesado.
Información adicional: La información adicional se encuentra en https://hospital.vallhebron.com/es/politica-de-proteccion-de-datos.