Donem visibilitat a les malalties minoritàries!

El 28 de febrer a Vall d'Hebron parlarem de malalties minoritàries amb els pacients i els professionals durant la Jornada de Malalties Minoritàries de Catalunya. Abans que arribi el dia, et proposem que participis en la visibilització d'aquest grup de 7.000 malalties que afecten 5 de cada 10.000 persones al món. Com ho pots fer? Envia'ns una foto com la de la Ienire i la Dra. del Toro per missatge privat a Facebook, o bé puja-la a Twitter amb #VHambTu i #ShareYourRare.

22/02/2018

El 28 de febrer tindrà lloc la Jornada amb motiu del Dia Mundial de les Malalties Minoritàries a Catalunya, en què participaran diferents associacions de pacients i professionals. Què pots fer per donar visibilitat a les malalties minoritàries?

• Pujar una foto a les xarxes socials amb les mans en forma de papallona, com fan la Ienire i la Dra. del Toro. Pots fer-ho a Twitter, amb l'etiqueta #VHambTu #ShowYourRare i @vhebron, i a Facebook, mencionant @vallhebroncampus i #VHambTu
  • Difondre la jornada en què participaran pacients i professionals.
  • Inscriu-t'hi!